Entorn
,
2023
Diumenge 24 de setembre, 10h
Anella Verda

Visita guiada a la Torre Lluvià

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

L'Urgell, un passeig entre ametllers i cellers, 2025

Foto: 

Cedida
Maldà, Sant Martí de Maldà, Verdú, Vilagrassa, Nalec, Vallbona de les Monges, Preixana

L'Urgell, un passeig entre ametllers i cellers

Del 22 de febrer al 16 de març

Visita a la Torre de Lluvià, una joia recentment recuperada del modernisme manresà -obra de l’arquitecte Ignasi Oms i Ponsa-, també coneguda com Vil·la Emília.

Per la seva localització, esdevé un equipament obert al públic per donar a conèixer tant aquest espai com l’Anella Verda i d’altres atractius turístics que ofereix la ciutat, amb un punt d’informació i un centre d’acollida amb una exposició permanent. També s’hi inclou un centre de promoció del producte local.

Horari: 

Diumenges i festius: de 10 a 14h
Visites guiades: 11h i 12:30h

Sinopsi: 

Saps que la Torre Lluvià és un edifici catalogat com a Bé Cultural d’Interès Local? I que és una joia del patrimoni cultural de Manresa, de l’any 1896? Saps que va ser obra de l’arquitecte manresà Ignasi Oms i Ponsa, representant més destacat del Modernisme a la ciutat de Manresa?

Preu: 

Gratuït

Més informació: 

Web Manresa Turisme
Telèfon: 93 878 40 90
Correu electrònic: torrelluvia@ajmanresa.cat / turisme@manresaturisme.cat

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,