Jump to navigation
Diumenge 25 de gener, 18h
Del 23 al 25 de gener
Diumenge 25 de gener
Diumenge 25 de gener, 20h
Del 24 al 26 de gener
Divendres 30 de gener, 20h
Dansa 'El Trencanous' a càrrec del Ballet de Barcelona, un viatge de somnis amb música de Txaikovski i un repartiment de més de 50 artistes, on la protagonista troba la seva força interior que desconeixia tenir.
Quan el rellotge marca les dotze la nit de Reis, l'oncle Deulofeu arriba a casa de la Clara i l’Eloi, fent entrega d’un peculiar Trencanous a la jove. Un cop adormida, la valenta i atrevida Clara, lluita amb ratolins entremaliats, i junt amb el seu Trencanous s’endinsa en un preciós viatge travessant una tempesta d'hivern, fins a arribar al Món dels Dolços.
Un meravellós món ple de màgia i fantasia on tots dos són rebuts amb danses dels diferents dolços de cada cultura: el Te xinès, el Cafè de l’Aràbia, el Massapà francès, els Bastons de Menta russos, i les Neules i Carquinyolis catalans.
22€ platea | 20€ amfiteatre Comprar entrada aquí (enllaç)
Paeria de Balaguer
Web Paeria de Balaguer Web Ballet de Barcelona