Jump to navigation
Dimarts 9 de desembre, 20:30h
Dimecres 10 de desembre, 20:30h
Dijous 11 de desembre, 20h
Divendres 12 de desembre, 20h
Dissabte 13 de desembre, 20h
Diumenge 14 de desembre, 18h
Teatre 'Molotov', un colpidor muntatge basat en el llibre 'Caso Cipriano Martos' del periodista Roger Mateos, on es reconstrueix la història del jove militant antifranquista Cipriano Martos Jiménez, mort el 1973.
La detenció de Cipriano Martos es va produir arran de la distribució d’octavetes a la sortida de la fàbrica Punto Blanco d’Igualada. La causa oficial de la mort va ser la ingesta d’un còctel molotov en el transcurs d’un interrogatori a la caserna de la Guàrdia Civil de Reus.
En contrast amb l’impacte internacional del cas Puig Antich, que va produir-se al mateix temps, la mort de Cipriano Martos va passar desapercebuda davant l’interès de les autoritats franquistes per silenciar l’assumpte.
5€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: David Pintó Codinasaltas Interpretació: Joan Valentí Cortès "Nan" i Montse Pelfort Valentí Audiovisuals: Dan Ortínez Martí
Ajuntament de Tortosa
Web Teatre Auditori Tortosa Web Museu de Tortosa