Jump to navigation
Segona edició de l’Alcanar Morella Black Connection, una trobada única que fusiona literatura negra i gastronomia. Aquesta iniciativa, que neix de la col·laboració amb el festival Morella Negra, ofereix una experiència immersiva amb xerrades d’escriptors, presentacions de novel·les i una proposta culinària especial.
El festival comptarà amb autors de prestigi, escriptors de quilòmetre zero i grans noms de la novel·la negra que el públic tindrà l’oportunitat d’escoltar de prop i amb qui podrà interactuar. A més, l’esdeveniment comptarà amb moderadors de luxe que conduiran les taules rodones amb mirada experta i apassionada.
11:00h | Inauguració
A continuació | ‘Esmorzem lectures’. Presentacions de llibres Km.0: 11:25h | ‘La táctica del alcaudón’, de Valentín Miravet 11:45h | ‘Murs d’aigua’, de Marta Tena 12:05h | ‘Calaixos mal tancats’, de Jaume Arasa 12:30h | Les orquídies del mal’, de Núria Bacardit
13:00h | Signatura de llibres i vermut literari
17:30h | Taula literària ‘Arrels en el passat recent’
18:40h | Taula literària ‘Alicia en primera persona’
19:50h | Degustació Gastro-Literària
> Consulta més detalls i menús aquí (enllaç)
Entrada lliure
Morella Negra, Ajuntament d’Alcanar, Lectura infinita, Teatre Auditori Alcanar i Asociación de Empresarios Turísticos de Morella y Comarca
Web Teatre Auditori Alcanar Web Morella Negra
Divendres 20 de març, 19h
Del 3 al 25 de març
Del 7 al 12 d'abril