Jump to navigation
Mes de desembre
Del 26 d'abril a l'1 de gener
Del 29 de novembre al 10 de gener
Dissabte 10 de gener, 20h
Diumenge 11 de gener, 18h
Del 20 de setembre al 15 de gener (2026)
Divendres 16 de gener, 20h
XY és el projecte de Laura Cruells i Marçal Ayats que surt de les ganes d’explorar nous territoris, sonoritats poc escoltades fins ara. XY neix el 2013 amb la voluntat inicial de fer versions de diferents estils (jazz, pop, bossanova…). Després de més de 20 concerts per tot Catalunya i Balears, entre els quals destaquen el Off Aphònica (Banyoles), El Festival Música als Parcs i Up 2 you (Barcelona) el Festival Artdepas (Vic) i el Cicle De dos en Dos (Centelles)… sorgeix la idea de començar a fer cançons pròpies i, finalment, d’editar un CD.
Avui presenten al Voilà! el seu treball “Equilibri”, un disc que combina cançons, emocions i vivències. L’equilibri entre dos móns d’origen (jazz i clàssic) fins a trobar un punt d’entesa orgànic i elegant. Després de fer la presentació oficial al Mercat de la Música Viva de Vic, al setembre de 2015, avui arriben a Manresa dins la seva gira de presentació.
Preu anticipata: 8€. Pots comprar les entrades anticipades al Voilà! o reservar la taula pel concert a entrades@voila.cat