Música
,
2016
Diumenge 7 de febrer, 19h
Voilà! Cafè-Teatre

Concert de Pol Cruells

El músic sabadellenc Pol Cruells consolida els seus primers anys d'aprenentatge musical en grups de tot tipus durant els anys 90 estudiant música i baix elèctric al Taller de Músics de Barcelona, on es relaciona amb l'ambient musical de la ciutat comtal.

Enguany es presenta el darrer treball de Pol Cruells, Astronauta de terrat (Microscopi, 2015). Un disc produït per Caïm Riba que orbita prop del pop però que apunta a la world music amb un llenguatge personal que fusiona amb naturalitat l'atmosfera mediterrània i el gust per les formes anglosaxones.

Com a cantant compositor Pol Cruells ha publicat ja diversos discs. El 2011 debuta amb Passeu, passeu... de clara influència nord americana. El segueixen Casa i vent, que fa evident la seva essència mediterrània, i Radio Edits, de 2014, on es mesclen la frescor del pop i el chill-out amb la calidesa orgànica del folk.

Com a baixista actualment el trobem a les gires de Els Amics de les Arts (des de fa força anys) i, col·laborant esporàdicament amb artistes com Ramon Aragall, Joana Serrat o grups com Nuar.

Preu: Taquilla inversa