Jump to navigation
Dies 20 d'abril i 4 de maig
Del 20 d'abril al 4 de maig
Diumenge 5 de maig
Dies 4 i 5 de maig
Del 3 al 5 de maig
Dissabte 11 de maig, 11:30h
Del 2 a l'11 de maig
Del 3 a l'11 de maig
Els entorns actuals, marcats per una elevada competència, les empreses i qualsevol tipologia de negoci, necessiten d’un treball constant i continuat, si volen afrontar els nous reptes de manera més eficaç. En general, cada vegada es fa més necessari, que qualsevol negoci disposi d’un pla de treball concret amb uns objectius específics a assolir, una estratègia de màrqueting clara, i unes accions que els permetin millorar la seva projecció comercial.
Adreçat a: Persones emprenedores i petites i mitjanes empreses amb independència del sector.
Contingut: - Quines són les lleis comercials actuals que regeixen les relacions amb els consumidors? - Quines tendències en màrqueting ens cal per millorar la nostra proposta de valor comercial? - Quines eines es poden utilitzar per millorar l’enfocament comercial i de màrqueting d’un negoci? - Com fer un anàlisi intern i extern de la meva empresa que ens permeti determinar quins són els nostres trets distintius i els factors clau d’èxit - Quines eines de promoció i difusió podem utilitzar per projectar la nostra marca i fidelitzar la clientela?
Dates: 8 i 10 de novembre de 2016 de 10h a 13h.
Inscripcions: Enviar el formulari d’inscripció a: cedem@ajmanresa.cat Tel. 93 878 76 25.
Més informació aquí.