Jump to navigation
Divendres 13 de març, 19h
Dissabte 14 de març, 11h
Dilluns 16 de març, 19h
Dimarts 17 de març, 19h
Dijous 19 de març, 19h
Divendres 20 de març, 19h
Del 3 al 25 de març
Presentació literària del 'Premi de Narrativa Sebastià Juan Arbó 2016', l'obra 'No es poden donar tants llangostos a la sibeca' d'Àngel Vallverdú Rom.
Sinopsi: El cap de colla del Ball de Bastons de Cambrils, el jove i brillant Ramon Mercadé, mor en estranyes circumstàncies. A partir d’aquest moment el seu millor amic, Plàcid Graells, es veu forçat a substituirlo en el càrrec.
La tranquil·la vida de Plàcid, fins aleshores a l’ombra de Ramon, es veurà trasbalsada fins a límits insospitats a causa del llegat del seu difunt amic: una misteriosa troballa arqueològica tenia la clau de volta d’un dels enigmes que els folkloristes portaven anys i anys cercant, l’origen del ball de bastons.
Intriga, misteri, sexe, el descobriment de les seqüeles de la Guerra Civil i els seus efectes sobre la pròpia família, un passeig per les nostres festes tradicionals, negocis bruts, una crítica envers el poder exercit des de l’ombra, els dubtes i dicotomies que poden turmentar les ments més centrades... Tota una teranyina d’històries paral·leles que es resol de manera sorprenent.
Més informació: Facebook Culturàpita