Jump to navigation
Dijous 5 de febrer, 19h
Divendres 6 de febrer, 19h
Divendres 6 de febrer, 20h
Diumenge 8 de febrer, 12h
Dies 7 i 8 de febrer
Diumenge 8 de febrer, 18h
Del 4 al 8 de febrer
Diumenge 8 de febrer, 19h
Teatre 'Fins i tot la foscor (Even the Darkness) (即使是黑暗)', un espectacle de circ contemporani i multidisciplinari: corda volant, acrobàcia, contorsió, trapezi, dansa i teatre, tot vestit amb un treballat univers musical i estètic.
Una proposta que parla de la història cultural i religiosa d'Occident des d’un llenguatge tragicòmic. Un viatge a través de diferents èpoques i referents, des dels inicis de la humanitat fins al segle XX.
De 14€ a 8€ Comprar entrades online aquí
Direcció: Philine Dahlmann i Eva Ordoñez Repartiment: Emiliano Pino, Dominique Joannon, Laura Esposito, Julie Bergez, Elise Bjerkelund i Junyi Sun Coreografia: Junyi Sun en col·laboració amb la companyia Música en directe: Emiliano Pino en col·laboració amb la companyia
Web Escena Vilanova