Jump to navigation
Divendres 1 de maig, 20h
Divendres 1 de maig, 21h
Dissabte 2 de maig, 19h
Del 30 d'abril al 2 de maig
Dies 2 i 3 de maig
Del 25 d'abril al 3 de maig
Dimarts 5 maig, 20:30h
Dimecres 6 de maig, 21h
En el marc del Mediterranean Guitar Festival, concert de Delia Quartet, que reuneix quatre joves talents sortits del Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona.
Guanyadors de diversos premis, com el Rookie Chamber Music – V Concurs Nacional de Música de Cambra i el segon premi de la categoria avançada al II Concurs Internacional Cambra Romànica, i finalistes del Concurs Joventuts Musicals d’Espanya.
Ens presenten el programa titulat 'Traçant emocions', que inclou obres de Glazunov, Reinhart, Yoshimatsu, Guillermo Lago, Salleras i Maslanka, així com algunes transcripcions d’obres de compositors catalans com Joaquim Serra i peces de música contemporània estrenant obres de compositors emergents.
17€ | Compra les teves entrades aquí (enllaç)
Estel Vivó, Nabil Sarrate, Aaron Lara i Clara Munté.
Mediterranean Guitar Festival
Facebook Delia Quartet Web Mediterranean Guitar Festival