Verema i tast de varietats - Juvé & Camps

En el marc de La Verema del Cava, verema i tast de varietats i caves ecològics al Celler d'Espiells de Juvé & Camps, espai d’un valor paisatgístic i agrícola de primer ordre, on treballen amb 13 varietats diferents, 9 de blanques i 4 de negres, veremant-ho pràcticament tot a mà.
Durant l’activitat us endinsareu al Jardí de Varietats, una vinya on podreu comparar les diferents varietats i tastar el seus raïms. Coneixereu el conreu de la vinya, les tasques que s’hi fan, les tècniques de viticultura ecològica, la història de la fil·loxera i moltes altres curiositats de la vinya. Després, us refugiareu del calor fent la visita del celler i finalment tastareu alguns dels millors caves del celler, acompanyats d'un petit aperitiu.
De 10 a 12h
35€ / persona | Compra l'entrada aquí (enllaç)
Entrades limitades.
AECAVA – Associació d’Elaboradors de Cava i Juvé & Camps
Web La Verema del Cava
Web Juvé & Camps
Telèfon 93 891 10 00 | casa@juveycamps.com
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.