Espectacle 'Alan' de WeColorMusic, Mateu Peramiquel i Mar Puig

Espectacle 'Alan', teatre musical de WeColorMusic on els creadors Mateu Peramiquel (composició i direcció musical) i Mar Puig (guió i direcció escènica) exploren la discriminació que encara avui dia pateixen moltes persones trans pel sol fet de mostrar-se tal com són.
Ho fan agafant com a punt de partida la història real d'Alan Montoliu, un jove de Rubí que es va suïcidar el desembre del 2015, quan només tenia 17 anys, a causa del bullying que patia durant la seva transició de gènere. Des de llavors, l'Alan s'ha convertit en un símbol de la lluita contra l'assetjament escolar i la transfòbia.
Edat recomanda: a partir de 10 anys
Durada: 80 minuts
22€ | 18€ | 10€
Compra entrades aquí (enllaç)
Dramatúrgia: Mar Puig i Mateu Peramiquel
Text: Mar Puig
Composició musical, lletres i arranjament: Mateu Peramiquel
Direcció escènica: Mar Puig i Cisco Cruz
Direcció musical: Mateu Peramiquel
Música en directe: Mateu Peramiquel i Danko Compta
Intèrprets: Ander Mataró, Patricia Paisal, Vinyet Morral i Benjamí Conesa
Producció: WeColorMusic
Web Escena Vilanova
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.