Jump to navigation
En el marc de La Primavera del Cava, el Celler Vilarnau ofereix un sopar maridatge de formatges Xerigots i cheesecakes de Croq&Cake, una experiència gastronòmica única on els formatges artesans i els irresistibles cheesecakes seran els protagonistes, tot això acompanyat pels excel·lents caves de Vilarnau.
En aquest sopar, es gaudirà de la degustació de 20 formatges seleccionats per Xerigots, cada un d'ells maridat amb 5 caves especials que realçaran els sabors i faran viure una experiència sensorial completa. Els caves es fusionaran perfectament amb els formatges, creant una combinació que sorprendrà i delectarà en cada tast.
Per tancar aquesta experiència, es durà a terme una cata especial de 4 cheesecakes de Croq & Cake, que despertaran els sentits amb els seus sabors únics i textures irresistibles.
Aquest sopar és una oportunitat immillorable per als amants del bon menjar i el bon beure, tot en un entorn incomparable que permetrà gaudir no només de la gastronomia, sinó també de la bellesa.
Per descobrir una nova manera de gaudir de la nostra terra i dels nostres productes més autèntics en una nit plena de sabors, aromes i moments inoblidables.
48€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
AECAVA i Caves Vilarnau
Web La Primavera el Cava
Dissabte 17 de maig, 16h
Diumenge 18 de maig, 10:30h
Diumenge 18 de maig, 10h
Dissabte 24 de maig, 11h
Dissabte 24 de maig, 19h
Diumenge 25 de maig, 12h
Dissabte 31 de maig, 12h
Del 9 al 31 de maig