Jump to navigation
Divendres 30 de gener, 20h
Del 24 al 26 de gener
Divendres 30 de gener, 20:30h
Dissabte 31 de gener, 17:30h
Dissabte 31 de gener
Teatre 'Tomàs. L'extraordinari home normal' de la companyia Clownic, on fan "un retrat emotiu i surrealista d'allò d'extraordinari que té la normalitat". Aquesta frase de John Lennon sintetitza perfectament la idea de l'espectacle, la ironia de perseguir metes mentre el destí ens sorprèn amb les pròpies ocurrències.
La companyia accepta el repte d'explicar una història completa sense paraules, utilitzant la gestualitat per fer riure i alhora transmetre emocions i deixant un espai per la reflexió.
Durada: 70 minuts
*Espectacle recomanat a partir de 10 anys
Tot just després de mudar-se a un nou pis de lloguer, Tomàs perd la feina i la seva vida es veu sacsejada per una sèrie de girs inesperats. Tomàs, però, acaba descobrint que hi ha brins de bellesa amagats en cada petita tragèdia, en la caòtica bogeria del dia a dia. La frase “La vida és allò que passa mentre fem altres plans” de John Lennon sintetitza perfectament la idea de l’espectacle, la ironia de perseguir metes mentre el destí ens sorprèn amb les pròpies ocurrències. La companyia accepta el repte d’explicar una història completa sense paraules, utilitzant la gestualitat per fer riure i alhora transmetre emocions, deixant un espai per a la reflexió.
12€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Creació: Clownic Direcció: Enric Ases i Teresa Méndez Interpretació: Carles Bigorra, Gerard Domènech i Edu Méndez Disseny d’Il·luminació: Joan Ribas Disseny d’Il·luminació: Sergi Sabater Escenografia, atrezzo i vestuari: Josep Pijuan
Teatre La Bòbila i Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Web Teatre La Bòbila