Música
,
2016
Diumenge 7 d'agost, 22:30h
Església de l'Assumpció
Segur de Calafell

Sonaestiu 'Singfònics'

El Sonaestiu agrupa dos certamens veterans dels estius de Calafell: el 41è Festival de Música del Baix Penedès i les Nits al Castell amb una programació basada en la música clàssica i el jazz, en el sentit més ampli d’ambdós gèneres. I sempre amb una filosofia popular, tant de repertoris com de públics i preus.

El 41è Festival de Música del Baix Penedès a l’Església de l’Assumpció de Segur de Calafell ens proposa pel 7 d'agost un concert amb Singfònics.

El concert

Repertori format per grans èxits del pop, el soul, el gòspel, el rock i altres estils, des de temes tan coneguts com Hit the road Jack! (Ray Charles), It’s my life (Bon Jovi), Holding out for a Hero (Bonny Tyler) Stand by me (Ben E. King) fins a temes més actuals com Uptown Funk (Bruno Mars) o Titanium (David Guetta), sense oblidar versions de grups de casa nostra com Els Catarres, Manel, Sau o Txarango.

Singfònics

Singfònics és un grup format per més de 30 cantaires, d’entre 18 i 31 anys, i quatre músics. Ha viatjat per tota la geografia catalana. Sovint coneguts per la seva participació a la primera edició del programa “Oh happy day!” de TV3, s’havien iniciat feia anys al Teatre Principal de Terrassa i a la Faktoria d’Arts. Han format part de la programació estable del Centre Cultural de Terrassa i l’Auditori. Han participat en el Festival A Capella de Girona, el Cicle de Música als Castells, el Festival Internacional de Cant Coral Catalunya Centre, el Festival de Cant Coral de Vila-real i han portat els seus dos espectacles anteriors “La mar de Singfònics” i “Avui és un bon dia” arreu del territori.

 

Preu: 10€

Entrades: al Patronat de Turisme de Calafell, al tef. 977699141 o a informacio@calafell.org