Aquest ha estat un d'aquells caps de setmana en què ens hagués agradat multiplicar-nos i poder ser a tot arreu! No us ha passat? Vida, vijazz, castells, inici dels barris al Vendrell, colofó de Sant Pere a Vilanova i Calafell... L'única manera que trobem de fer un tastet de tot plegat és a través de les fotos que etiqueteu a Instagram amb #surtdecasapenedes. Mil gràcies una setmana més per formar part dels qui parem poc per casa i compartir-ho! Vinga, que és dilluns, bona setmana!!!