Jump to navigation
Dimecres 4 de març, 18h
Divendres 6 de març, 20h
Dissabte 7 de març
Dissabte 7 de març, 22h
Diumenge 8 de març, 19h
Dijous 12 de març, 20h
Del 3 de gener al 14 de març
Divendres 27 de març, 20:30h
En el marc del FëMAP, Festival de Música Antiga dels Pirineus, el concert de la formació valenciana Lucetum XVI ofereix el concert 'De vos som amorós' Lucentum XVI és un grup de ministrers creat per a interpretar i difondre el repertori del renaixement i primer barroc. La direcció musical és assumida per Pere Saragossa.
Al segle XVI, l’antic Regne de València va tenir una situació molt favorable cap a la música gràcies a la cort cosmopolita dels ducs de Calàbria, que va esdevenir un dels centres musicals més important d'Europa, congregant els compositors més prestigiosos i els músics més hàbils. La producció musical d’aquesta cort es concretà en el Cançoner del duc de Calàbria o cançoner d’Uppsala. Es tracta d'un tipus de cançó popular refinada, la temàtica de les seves peces és principalment l’erotisme, l'amor no correspost, la gelosia, la nostàlgia i la Mare de Déu. L'altra col·lecció és el Cançoner de Gandia, amb autors valencians també al servei de la Cort i Capella del duc de Calàbria. Un còctel molt amè i variat ideat per tal de commoure els sentits dels oients.
15€ Informació i entrades aquí
Pepi Lloret, soprano Toni Lloret, xeremia alt Xavi Boïls, cornetto Elies Hernandis, sacabutx Ovidi Giménez, baixó Fernando Fernández, corda polsada Pere Olivé, percussió Pere Saragossa, xeremies i direcció
FëMAP
Web de FëMAP