Jump to navigation
Divendres 17 d'abril, 20h
Dissabte 18 d'abril
Dissabte 18 d'abril, 20h
Divendres 24 d'abril, 17:30h
Dies 24 i 25 d'abril
Dissabte 25 d'abril, 20:30h
Dissabte 25 d'abril
Diumenge 26 d'abril, 12h
Dins del projecte 'Fem Dansa' que promou l'Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya, el ballarí Quim Bigas ofereix l'espectacle 'Molar'
Després dels seus primers espectacles (Història d'una pobra cadira, 2008; Showing Godiva, 2013), presenta aquest Molar, un projecte enèrgic i vitalista centrat en la felicitat i el comerç de les emocions, amb el cos com a protagonista principal. Una peça que planteja les emocions col·lectives com una font de moviment important per a la societat actual.
Gratuït
Format en informació i documentació, dansa, coreografia i arts performatives a Espanya, Àustria i Holanda, i vivint a cavall entre Barcelona i Copenhagen, Quim Bigas compagina el seu treball artístic amb la docència (a l'Escola de Dansa Contemporània de Copenhagen). Interessat en els processos informatius que es generen dins els procediments creatius, les seves peces tenen elements de recerca i de provocació.
Ajuntament de Tremp i Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya
Espai Cultural La Lira i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Web Ajuntament de Tremp