Concert de Sant Sebastià

En el marc de les festes de Sant Sebastià, s'ofereix aquest concert en què l'alumnat de l'de l’aula de cant i piano de l’Escola Municipal de Música i del Conservatori de Música dels Pirineus, seran els protagonistes. El programa serà una petita mostra de diferents èpoques i estils, des del barroc fins l’actualitat. En ocasions serà la veu acompanyada per instrument i en altres el piano sol qui ens conduirà en aquest viatge.
Ajuntament de La Seu d'Urgell