Pessebre de l'Església de Sant Feliu, Sort, 2021

En el marc de les Festes de Nadal, nova edició del Pessebre de l'Església de Sant Feliu, que mostra el conjunt de figures del naixement clàssiques de 30 i 17cm, molt ben aconseguides amb expressions d'amor i pau.
Els pastors arriben adorar Jesús per camins empedregats de pedres blanques que representen la dificultat dels camins de la vida, tot i així són plens de llum i color. L'entorn del naixement sorprèn aquest any amb la temàtica de les fargues catalanes, explotades al Pallars, com va ser a la Vall Ferrera, i que es va tancar a l'any 1874 i van donar feina a 600 persones i 700 cavalleries.
Els Reis Mags segueixen el seu camí enmig de les maquetes de pedra del Castell de Sort i un paller de poble, obres d'artesania de Joan Escolà de Sort. Petits i grans poden passar una estona descobrint la fauna d'aquestes muntanyes: el mussol, llúdriga, xisquetes, l'Ós bru, la guineu, el cérvol, etc.
De 10 a 19:30h
Entrada lliure
Ajuntament de Sort
Web Ajuntament de Sort
Facebook Ajuntament de Sort