Jump to navigation
Dies 24 i 25 de gener
Diumenge 25 de gener, 12:15h
Del 29 de novembre al 25 de gener
Diumenge 8 de febrer, 12h
Dissabte 14 de febrer, 17:30h
Diumenge 1 de març, 18h
Del 16 al 19 de juliol
Espectacle familiar 'Laika', a càrrec de Xirriquiteula Teatre que, a través d'intèrprets, titelles, ombres i llums, projeccions i gestos, explica la història de Laika, el primer ésser viu que va orbitar la Terra i, també, el primer ésser viu que va morir en òrbita.
* Recomanat per a nens i nenes de més de 6 anys.
La Laika va ser símbol d’una època i d’una cursa, la de la conquesta de l’espai: ella va ser la gossa que tripulava l’Sputnik 2, la nau que els russos van enviar a l’espai el novembre del 1957. I la seva és una història tan humana que només podia protagonitzar-la un animal, i tan animal que només podia ser obra de l’ésser humà.
7€ general | 4€ infants de 4 a 14 anys | Gratuït pels menors de 4 anys Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: Enric Ases Creació: Iolanda Llansó, Enric Ases, Marc Costa, Christian Olivé i Daniel Carreras Composició musical: Albert Joan
Web Ajuntament de La Seu d'Urgell Web Xirriquiteula Teatre