Fires i festes
,
2026
Dies 12 i 13 de juny
Diversos espais

Baixada de falles de Durro

També et pot interessar

Nova edició de la Festa Major Xica de Durro que, en honor a sant Quirc, celebra l'esperada Baixada de Falles, que es comença a preparar uns quinze dies abans, quan es tallen els pins i els boixos per preparar el faro que s'alça just davant de l'ermita de Sant Quirc de Durro. El faro està compost per un pi alt, clavat a terra, envoltat de pinatells apuntalats de dalt, i els buits s'omplen de boix.

El diumenge abans de la festa, es preparan les falles, amb un feix de teies lligades verticalment i el mànec per poder agafar-les.

El dia de la baixada, es reuneixen tots els fallaires per anar cap a l'ermita i encendre el faro que servirà per posteriorment encendre les falles. Amb totes les falles enceses i tots en filera, a davant de tot fadrí major, van baixant cap al poble fins arribar a la plaça, que plena de gent i al so de la música animen l'arribada dels fallaires.

Programa: 

Divendres 12 de juny:
22:30h | Baixada de Falles dels Petits
22:45h | Baixada dels Mitjans
23:00h | Baixada dels Adults
24:30h | Concert de La Kinky Band
04:00h | Sessió de Dj Mad Go

Dissabte 13 de juny:
De 18 a 20:30h | Jocs tradicionals i Laser Combat
18:00h | Torneig de Butifarra
21:00h | Sopar a la Carpa
24:00h | Actuació de Mr. Jones + Dj Mad Go

>> Consulta'n els detalls aquí (enllaç)

Organitza: 

Festes de Durro

Col·labora: 

Ajuntament de la Vall de Boí

Més informació: 

  • imatge de control 1per1

Et pot interessar

  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1