Jump to navigation
Dissabte 24 de gener
Dies 16, 17, 18 i 24 de gener
Dissabte 24 de gener, 19:30h
84ª Fira de la tardor de Navàs, amb la Vª Mostra de Verema 'Tastentorn el dissabte 15 d'octubre i la XXXV ªFira d'artesania el diumenge dia 16.
PROGRAMADissabte 8 d'octubre 18h | Sala d'Actes de la Biblioteca Inauguració de l'exposició de l'aula de pintura del Club d'Avis Dates: Del 8 al 23 d’octubre
Divendres 14 d'octubre 18h | Sala d'Actes de la Biblioteca L’hora del conte amb 'Els Culdolla'. Clara Gavaldà explicarà un dels contes més coneguts d'en Roald Dahl, en motiu del centenari del naixement de l'autor
20h | Sala d'Actes de la Biblioteca Xerrada, 'A taula, menjar de proximitat per canviar el món'. El periodista i investigador sobre salut i sobirania alimentària, Gustavo Duch explicarà quines conseqüències té la globalització en els aliments que consumim.
Dissabte 15 d'octubre 09h | Parc de l'Estació Caminada 'Entrevinyes'. Caminada de 8,5km per algunes de les vinyes properes, on els mateixos vinyataires explicaran les característiques del seu vi. Hi haurà parada i fonda i un bon trago al llarg del camí.
09h | Comerç al carrer
12h | Plaça de l'Església Tastaentorn – V Mostra de la verema Tastos de menjar i vi de proximitat, tallers infantils, música en directe i molt més!
21h | Casal Sant Genís Concert de tardor a càrrec de la Polifònica de Puig-reig (Música clàssica, música catalana i musicals: Mamma Mia...) Preu: 12€ anticipada (Cal Valentí i Cal Seriols) i 15€ a taquilla Ho organitza: Agrupació Sardanista de Navàs Col·labora: Ajuntament de Navàs
Diumenge 16 d'octubre tot el dia | Plaça de l'Ajuntament XXXV Fira d'artesania. Parades d'artesans de la fusta, joies, manualitats, brodats, roba i complements i alimentació.
10h | XXI Trobada de puntaires
12h | XXXI Roda d'esbarts infantil i juvenil de la Catalunya Centre
16h - 19h | Jocs per a la mainada A càrrec de Tombs Creatius, els quals ens deixaran bocabadats amb 'L'estrany viatge del senyor Tonet'.
17h | Sardanes amb la Cobla Lluïsos de Taradell
Tot el dia | OAC 'A prop'. Espai de tast i tallers on els productors ens explicaran les particularitats del seu producte.
10h | Cistelleria (Ramona Soler, Galera)
10:45h | Tast guiat de mel (Mel de Ca l'Iglesias, Navàs)
11:30h | Tast de formatges (Pastor de Riudaura, Riudaura)
15:30h | Taller de bijuteria (Laura Orriols, Navàs)
16:00h | Viatge per Catalunya a través de la ratafia (Ratafia de l'Avi Guillem, Esparreguera)
17:00h | Tast de xocolata i poesia (Cacau pastisseria, Olot)
18h | Volem pa amb oli (Fleca el Crostó, Navàs i Oli Migjorn, Vall d'Hortons, Navàs)
19h | Presentació de la cervesa Vitis Picapoll (Cervesa Guineu, Valls de Torroella)
Tot el cap de setmana | Casal Sant Genís Pintada d’un mural a càrrec de Valentí Gubianas, el qual significarà la façana d’aquest espai emblemàtic.
ALTRESDel 4 al 27 de novembre Inici del tast de tapes 'Navàs t'apassiona'