Jump to navigation
Dies 7 i 9 d'abril
Dissabte 11 d'abril
Diumenge 12 d'abril
Dissabte 18 d'abril, 20:30h
Diumenge 19 d'abril
Del 16 al 19 d'abril
Dissabte 25 d'abril
Diumenge 26 d'abril
11h | Combina la visita al carrer del Balç amb una visita guiada a la Seu i les seves cobertes amb copa de vi i passa un matí de diumenge complert La Seu i el carrer del Balç s'uneixen per acostar-te a l'època medieval amb la combinació d'una visita al carrer i el guiatge per la basílica pujant a les cobertes i degustant una copa de vi de la D.O. Pla de Bages. El recorregut s'inicia a les 11h al carrer del Balç, amb el recorregut complert pel centre d'interpretació. A les 12h, es trasllada cap a la Seu per fer la visita amb aquest final des de les alçades del temple.
Lloc: Barri Antic de Manresa Més informació i reserves aquí.
--
12h | Visita guiada a la basílica de la Seu i el seu Museu històric, culminada, amb una panoràmica de l'entorn des de la primera coberta degustant una copa de vi de la D.O. Pla de Bages Aquests mesos d'estiu, la visita guiada a la Seu s'enfila a les cobertes. Després de la visita complerta per conèixer la construcció i la història del temple, el claustre, el Museu històric i la cripta, culminarem el recorregut pujant a la primera coberta. Des d'allà, mentre ens delectem amb les vistes, degustarem una copa de vi de la D.O. Pla de Bages.
Preu: 7€ Visita guiada a la basílica de la Seu | 10€ les dues visites | Gratuït per a menors de 8 anys | Les visites es poden fer per separat.