Jump to navigation
Dies 20 i 21 de gener, 20h
Dimecres 21 de gener, 20:30h
Dijous 22 de gener, 19h
Dijous 22 de gener, 18:15h
Divendres 23 de gener, 20:30h
Dies 22 i 23 de gener, 20:30h
Divendres 23 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 20h
La Barlins Teatreria programa un nou espectacle de microteatre, 'Atàvic', per aquest dijous.
'Atàvic' vol qüestionar l’oblit selectiu de part de la societat amb els versos que fan referència explícita a l’engranatge humà de les fàbriques, moviments mecànics que oblidem en nom d’un comportament social correcte i el repic de la música més analògica, absent d’artificis virtuals. 'Atàvic' esdevé un joc escènic per recuperar la memòria col·lectiva.
Aquesta peça és una creació conjunta gestada al Konvent de Cal Rosal, un espai recuperat de les runes de les colònies tèxtils on hem treballat primer com a peons als telers i, ara, mitjançant la creació artística com a eina de transformació social.
'Atàvic' és un recorregut per la pronunciada corba de l’oblit social, a través de les lletres de Miquel Martí Pol, l’spoken word de Gerard Vilardaga, el moviment d’Iris Hinojosa i la música d’arrel tradicional de Javier Olaizola.
20:00h | 20:30h | 21:00h
4€