Jump to navigation
Divendres 16 de gener
Divendres 16 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener
Del 25 de desembre al 17 de gener
Dissabte 17 de gener, 20h
En el marc dels actes de la Festa Major d'Esparreguera, la companyia T-Atraco Teatre presenta l'espectacle 'La Quarta Via'
'La Quarta Via' s'inicia el dia en què Catalunya es disposa a celebrar el Referèndum Unilateral d'Independència. Davant la reacció de l'Estat espanyol, els herois de 'La butaca' (l'anterior espectacle de T-Atraco Teatre), Josep Moragues (independentista "de la ceba") i Toni Villa (mosso d'esquadra d'origen gallec) uneixen les seves forces i habilitats (poques) per aconseguir que Catalunya pugui votar lliurement. Ho aconseguiran?
T-Atraco Teatre torna amb un nou i esbojarrat espectacle sobre la independència de Catalunya, després de l'èxit aconseguit amb 'La butaca', amb més de 100 representacions. 'La Quarta Via' és la segona part d'aquest espectacle, protagonitzat pel conegut actor igualadí Joan Valentí i per Robert Gobern.
Preu entrada: 15€ | 12€ col·laboradors de La Passió | 10€ Amics de La Passió Preu entrada anticipada: 12€ | 10€ col·laboradors de La Passió | 8€ Amics de La Passió
Venda d'entrades anticipada: 5, 6 i 7 de juliol de 18 a 20h a la taquilla del teatre