Jump to navigation
Del 6 al 12 de febrer
Dijous 12 de febrer
Dies 6, 7, 8 i 12 de febrer
Dies 12 i 13 de febrer
Divendres 13 de febrer
Dissabte 14 de febrer, matí
Un any mes Súria celebra la Festa de Carnestoltes.
Divendres 9 de febrer 22:00h | Pavelló Municipal d’Esports Josep Fàbrega i Tort Concurs de grups musicals de Súria. Inscripcions: a suriacaramelles@gmail.com o a la pàgina de Facebook 'Caramelles a Súria'. Preu d’inscripció: 10€ per grup. Caldrà tocar de tres a cinc cançons en funció del nombre de concursants.
Dissabte 10 de febrer 17:30h | Itinerant Rua de Carnestoltes. Sortida des del barri de Sant Jaume i recorregut pel centre de la vila.
20:00h | Pavelló Municipal d’Esports Josep Fàbrega i Tort. Música, coca i xocolata, sopar i festa fins que el cos aguanti. Amb DJ Foxy i DJ Fantom. Tiquets per al sopar: 5€ (entrepà de botifarra i beguda). Es poden comprar fins al dimecres 7 de febrer a La Taverna, Bar Tropezón o a les comparses.