Jump to navigation
Mesos de desembre i gener
Del 12 de novembre a l'1 de febrer
Del 15 de novembre al febrer (2026)
Del 24 de gener al 4 de febrer
Del 8 de gener al 6 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Del 19 de novembre al 8 de febrer (2026)
Del 25 d’octubre al 8 de febrer (2026)
La Papasseit aposta pels joves talents locals i presenta el treball d’Iris López (Manresa, 1990), una manresana formada en Belles Arts (UAB) i especialitzada en il·lustració (Escola d’Art de Manresa) i docència artística.
López ha realitzat exposicions individuals a diferents comerços manresans i ha participat al mercat d’il·lustració a Barcelona, al MIA Mercat i properament estarà a la Nau, Mercat de llibre d’artista a Terrassa. Aquesta serà la primera ocasió en que Iris López presentarà el seu treball en un espai expositiu.
Amb el títol 'Girls in tales', Iris López presenta dos treballs d’il·lustració que beuen de fonts literàries, canviant-ne el llenguatge escrit pel visual i fent èmfasi en els aspectes més psicològics. 'Lolita' és una sèrie de 6 peces basada en la novel·la de Vladimir Nabokov que porta el mateix nom, i en la que Iris López presenta una contraposició entre la joventut de la protagonista i el seu comportament, més propi d’un adult. La sèrie retrata fragments molt concrets de la novel·la i convida a l’espectador a traslladar-se a les escenes descrites al llibre.
'Rouge' és un llibre d’artista que reinterpreta la història de la Caputxeta Vermella, situant-la en una ciutat atemporal, i mostrant el pas de la infantesa a l’adolescència a través d’una personalitat curiosa, desafiant i demolidora.
Divendres 2 de març: 19:30h