Jump to navigation
Del 21 de novembre al 23 de gener (2026)
Del 31 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 9 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 16 d'octubre al 25 de gener
Del 14 al 25 de gener
Del 3 de novembre al 30 de gener (2026)
Mesos de desembre i gener
Del 25 d'octubre a l'1 de febrer (2026)
Montserrat Acosta Figuerola (Igualada, 1949-1984) va morir als trenta-cinc anys deixant una obra prolífica i de gran qualitat. Quan es compleixen setanta anys del seu naixement, el Museu de la Pell d’Igualada -en col·laboració amb la família Graells-Acosta i l’historiador Pau Llacuna i Ortínez- presenta una exposició per donar a conèixer la seva producció.
La mostra reuneix una cinquantena d’obres, entre olis, aqüarel·les, ceres i figurins de moda, que han estat cedides per la família Graells-Acosta i per col·leccionistes particulars.
Montserrat Acosta conreà el paisatge, el bodegó i figura humana i tant en els seus dibuixos com en les pintures demostrà el domini del color, de la llum i de la forma d’una manera molt personal. Les seves pintures, que conformen el gruix de l’exposició, estan resoltes sempre amb una pinzellada audaç i lliure, la llum sempre pren protagonisme i els temes no són mai una transcripció literal de la realitat sinó que ens traslladen a una altre espai que fascina i sedueix.
Divendres 26 de juliol: 19h
Dilluns 19 d'agost 11:00h: Visita comentada a l’exposició.
Dijous 12 de setembre 19:00h: Xerrada-col·loqui per explicar i reviure l’ambient artístic d’Igualada al voltant de l’Estudi Graells i el Grup 03 Color. Hi participaran Joan Graells, Maria Àngels Gual, Pau Llacuna, Llorenç Miquel, Montserrat Oliva, Isidre Pujol i Xavier Saló.
Entrada gratuïta
Web Museu de la Pell