Jump to navigation
Dies 23 i 24 de setembre
Diumenge 24 de setembre
Del 22 al 24 de setembre
Del 18 al 24 de setembre
Del 20 al 24 de setembre
Després del gran èxit de la primera edició, amb més de 3.000 visitants, Món Sant Benet torna a proposar gaudir de la màgia del Nadal amb la segona edició del seu pessebre vivent ambientat a l’època medieval.
Es tracta de l’únic pessebre de Catalunya que es realitza dins d’un monestir, en un entorn patrimonial molt especial que data del segle X. Un espectacle que combina la representació d’un centenar d’actors amb efectes d’última generació.
Les estances del monestir s’aprofiten per representar les diferents escenes clàssiques: l’anunciació, el naixement de Jesús, l’adoració... i permeten als espectadors passejar-hi i confondre-s’hi, tot redescobrint un monestir ple de vida. El pessebre destaca per la singularitat del seu emplaçament, però també, per la recreació, en els detalls i la posada en escena, del monestir medieval.
Es programaran 4 sessions diàries per fer el recorregut del pessebre, que compta amb la complicitat d’entitats i gent de la zona i amb l’actriu Tàtels Pérez a la direcció artística.
Dies 21, 22, 26, 28 i 29 de desembre 4 sessions diàries: 18:00h | 18:45h | 19:30h | 20:15h
9€ | 5€ infants de 3 a 12 anys Compra entrades aquí.
Web Món St. Benet