Espectacles
,
2019
Diumenge 6 d'octubre, 18h
Teatre Kursaal

Teatre 'Això ja ho he viscut'

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

En una pensió rural dels prats de North York, al nord d’Anglaterra, tres individus, el matrimoni Ormund i el professor Farrant, es veuen induïts, sense voler-ho, a una confrontació fosca i molt estranya. Tots tres tenen la sensació que allò ja ho han viscut alguna vegada, però cap d’ells ensuma que la tragèdia s’aproxima. El doctor Görlter, un físic alemany, estrafolari i misteriós, mirarà d’impedir el desastre.

Aquest text forma part de la ‘Trilogia del temps’ que va escriure Priestley, una exploració de la naturalesa del temps a través de l’experiència del dejá-vu, en aquesta ocasió.

Sota la direcció de Sergi Belbel, Lluís Soler, Carles Martínez, Míriam Alamany, Jordi Banacolocha, Sílvia Bel i el surienc Roc Esquius protagonitzen aquesta història de misteri sobre el fenomen del ‘déja vu’.

Preu: 

25€ | 22€ socis del Galliner, majors de 65 anys i menors de 25 anys
Venda d'entrades online, aquí.

Més informació: 

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1