Espectacle familiar 'El monstre de colors' de Tutatis i Transeduca

De la mà de Tutatis i Transeduca, dues actrius es posaran a la pell de dues titelles (el Monstre i la Nena) per representar una història amb un garbuix d’emocions. Un espectacle de titelles, música i colors per fer viatjar als més menuts pel món de les emocions.
El color groc vol dir que estàs content, el blau que estàs trist, el vermell és la ràbia, el negre és la por... Cada color representa una emoció, però no serà gens fàcil posar-les en ordre. L’adaptació teatral d’‘El Monstre de Colors’ de l’obra d’Anna Llenas es converteix en una posada en escena plena de poesia visual i música que ens ajudarà a connectar amb les nostres emocions i entendre-les millor.
6€ adults | 5€ nens
Venda d'entrades online aquí.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.