Jump to navigation
Dissabte 18 d'abril
Dissabte 18 d'abril, 20h
Dissabte 18 d'abril, 20:30h
Diumenge 19 d'abril, 13h
Diumenge 19 d'abril, 18h
Diumenge 19 d’abril, 19h
Almanac va ser el primer disc l’any 1981 de La Murga, un "supergrup" que va reunir a Jordi Fàbregas, Josep Pons, Saki Guillem, amb Enric Esteve, Josep Cabré, Eliseo Parra i Eduard Altaba amb la voluntat de portar les cançons i melodies tradicionals cap a un espai de dignificació merescuda, experimentació necessària, risc, respecte i divulgació.
Ara, 40 anys després, Jordi Fàbregas va reunir un bon grapat de músics per presentar una versió reinterpretada i diferent però amb l’esperit il·lusionador renovat i augmentat i contemplant amb un cert orgull el testimoni recollit per les generacions posteriors d’aquell Almanac de La Murga. La música dels músics veterans es mesclarà amb la dels més novells.
5€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Arranjaments, direcció musical, piano, guitarra, producció general i coordinació: Saki Guillem Veu: Arturo Gaya: Col·laboració especial: Eliseo Parra Acordió diatònic: Cati Plana Gralla, tarota, clarinet i saxos: RogerAndorrà Viola de roda, clarinet, flabiol i whistle: Eduard Casals Trombó i tuba: Sergi Vergés Viola, tarota i veu: Jordi M. Macaya Bateria i percussió mediterrània: Jordi Barbet "Kami" Contrabaix i baix elèctric: Eduard Altaba
Fira Mediterrània de Manresa
Web Teatre Kursaal