Jump to navigation
Dijous 30 d'abril, 21h
Del 29 de gener al 30 d'abril
Mes d'abril
Divendres 1 de maig, 20h
Divendres 1 de maig, 21h
Dissabte 2 de maig, 19h
Del 30 d'abril al 2 de maig
Dies 2 i 3 de maig
La trompetista i cantant d’Avinyó Alba Careta presenta 'Alades', el seu segon treball com a líder, dos anys després d’irrompre amb força a l’escena jazzística, tant catalana com europea, amb 'Orígens' (Blue Asteroid Records, 2018), un disc molt lloat per públic i crítica, que li va valer el Premi Enderrock 2018 a millor àlbum de jazz.
Després de cursar el Màster en Trompeta Jazz al Conservatorium van Amsterdam, Alba Careta torna a casa per continuar el seu projecte enèrgic, trencador i proper, acompanyada dels músics més prometedors de l’actual escena catalana del jazz.
'Alades' és el recull de les últimes composicions de la trompetista inspirades en les vivències dels seus anys a Holanda, i que ara prenen forma per mitjà d’un llenguatge sincer, orgànic i emocional. 'Alades' ja ha girat per escenaris com l’Eivissa Jazz Festival, el Jazz Palacio Real a Madrid, el Festival Montijazz a Córdoba, el Jazzaldia a Donostia o el Jazz I Am a Barcelona, entre molts altres.
6€ (comprar entrada aquí - enllaç)
Veu i trompeta: Alba Careta Saxo tenor: Lucas Martínez Piano: Roger Santacana Contrabaix: Giuseppe Campisi Bateria: Josep Cordobés
Web Teatre Kursaal