Jump to navigation
Dimecres 11 de febrer, 19:30h
Dijous 12 de febrer, 19h
Divendres 13 de febrer, 17h
Divendres 13 de febrer, 17:15h
Divendres 13 de febrer, 19h
Divendres 13 de febrer, 20h
Dies 12 i 13 de febrer, 20h
Divendres 13 de febrer, 20:30h
Òpera 'La balada d’en Solé Sugranyes' de Jaume Aiats, una obra singular i innovadora, en què les modalitats rítmiques antigues es barregen amb la temàtica relativament recent en un ambient de modernitat contemporània que traspassa els referents de la tradició més antiga.
Aquesta òpera de butxaca de polifonies tradicionals segueix, a la manera de les antigues balades, els tres darrers anys del militant anarquista Oriol Solé Sugranyes, mort a trets a Sorogain (Navarra) a punt de travessar la ratlla de França l’abril de 1976.
Com si fos un fris de quadres o una auca, la proposta presenta cada escena a partir d’un estil o d’un model de cançons tradicionals catalanes (i una de basca), especialment de les balades líriconarratives.
10€ general | 8€ majors de 65, menors de 30 i Galliner (comprar entrada aquí - enllaç)
Text, música, idea i creació: Jaume Ayats Direcció musical: Jaume Ayats Direcció escènica: Iban Beltran Producció: Lali PujolIntèrprets: -Veus: Heura Gaya, Iris Gayete, Sebastià Bardolet, Miguel Gómez i - Martí Brutau - Violí: Cati Reus - Acordió: Carles Belda - Contrabaix: Iu Boixader - Precussions: Núria Andorrà
Web Teatre Kursaal