Jump to navigation
Del 19 al 22 de febrer
Mes de febrer
Divendres 27 de febrer, 19:30h
Del 8 de gener al 28 de febrer
Quarta edició del Fontd'Art de Santa Eulàlia de Riuprimer, enguany al voltant del tema 'l’Esquerda', amb instal·lacions artístiques, accions poètiques i música en directe de la mà d’artistes locals que arrenquen la temporada amb una exhibició dels seus treballs més personals i inèdits.
El grup d’artistes que formen part del col·lectiu Fontd’Art exposaran les seves obres (amb escultures de Mercè Iglesias, instal·lacions de Llaüna i de Nadia Khan, el treball fotogràfic d’Alba Serrat, l’acció poètica de l’Emma Piqué, la música en directe de la Núria Cela i la Mariona Castells, la poesia de l’Helena Maragall) i l’obra artística que instal·laran els nens i les nenes de l’Escola El Roure Gros.
D'11 a 13h
12:00h | 'Parnian Omidi', acció poètica d’Emma Piqué. 12:15h | 'Del verb neix l’esquerda', recital de poesia d’Helena Maragall. 12:30h | 'Cançons de tradició oral de la península Ibèrica', amb Núria Cela i Mariona Castells.
Assistència lliure i gratuïta
Ajuntament de Santa Eulàlia de Riuprimer, Diputació de Barcelona i Fontd'Art (Col·lectiu d'artistes de Santa Eulàlia de Riuprimer)
Web Ajuntament de Santa Eulàlia de Riuprimer