Fira del Fredeluc i la Botifarra

Cinquena edició de la Fira del Fredeluc i la Botifarra de Santa Eulàlia de Riuprimer, amb un matí d'activitats per a totes les edats: esmorzar popular, xerrada, tast de tapes i les parades de productes de proximitat, entre d’altres.
De 8 a 15h
De 8 a 9:30h
Esmorzar popular amb pa de bolets i botifarra! I xocolata desfeta de l'Angelina. Preu: 3€
De 10:30 a 11:30h | Casa de Cultura
Conferència: 'Els bolets: cultura, oci i negoci'. A càrrec d'en Jordi Baucells i en Pere Vila.
De 12 a 14h
Tast de tapes elaborades pels restauradors, entitats i comerços locals, amb la botifarra i el bolet com a ingredients principals. I degustació de vins!
Preu: 3€ (1 tapa) | 10€ (4 tapes)
Tot el matí (de 9:30 a 14h)
Mostra de productes: Parades de productes artesanals de proximitat, demostracions en directe, espais de jocs tradicionals i música en directe.
Ajuntament de Santa Eulàlia de Riuprimer
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.