Jump to navigation
Del 20 de febrer al 3 de maig
Del 6 de març al 3 de maig
Del 4 al 8 de maig
Del 22 de de gener al 10 de maig
Del 13 de març al 16 de maig
Del 6 de març al 17 de maig
Del 10 d'abril al 24 de maig
Del 5 de desembre al 25 de maig (2026)
Exposició de Txema Salvans, que és un recorregut exhaustiu des de Girona a Algesires, on l’autor ha fotografiant durant 15 anys els estereotips de la sobreexplotació del nostre litoral mediterrani, allunyant-se de la mirada habitual de paisatges idíl·lics i platges paradisíaques.
La mostra està formada per una quarantena de fotografies sobre el mediterrani, en les quals, deliberadament, no hi apareix mai el mar. Salvans posa el focus en els espais d'oci que envolten les platges. Amb el seu característic estil formal i conceptual, on la ironia ens ajuda a entendre la dimensió de la tragèdia, ens convida a acompanyar-lo amb una mirada crítica de la costa mediterrània.
"Aquestes escenografies de l'oci en la societat postindustrial són les que justament interessen a Txema Salvans, que les capta emfatitzant la seva banalitat surrealista i aguditzant el sentiment de divertida estranyesa que ens produeixen", escriu Joan Fontcuberta en el fotollibre 'Perfect Day' (editorial Mack, 2020).
Dijous 2 de març, 19h
Entrada gratuïta
Web ACVIC. Centre d'Arts Contemporànies