Espectacle ‘FDMusic by Dan Arisa’ - Fun Dan Mondays

Espectacle ‘FDMusic by Dan Arisa’, el nou espectacle de la Companyia artística Fun Dan Mondays, que ja vam poder veure actuar al Kursaal el novembre del 2021 amb ‘Tarab’. Ara, tornen carregats d’energia amb una proposta que barreja el pop, el latin i el jazz-fusió de manera sorprenent.
La música original de la companyia, que lidera el percussionista Dan Arisa, és l’essència de tots dels espectacles, 100% en directe i amb una sonoritat molt moderna.
La companyia Fun Dan Mondays, integrada per 15 artistes multidisciplinaris, connecta amb el públic a través de la música i les arts escèniques amb creacions que es basen en una metodologia artística pròpia, amb la fusió de diferents llenguatges artístics.
Durada: 75 minuts
15€ general | 12€ majors de 65, menors de 30 i Galliner (comprar entrada aquí - enllaç)
Roger Giménez: piano i moog
Albert Oliveres: piano i teclat
Joan Hernández “Pitxi”: guitarra
Pepsi Vall: baix
Dan Arisa: bateria
Cinta Macià: veu i percussió
Josep Macià: veu i percussió
Judit Escobar: percussió
Gerard Ubach: percussió
Júlia Ortínez: claqué
Nàdia Pesarrodona: dansa
Judith Altimiras: dansa
Marc Ene: artista
Web Teatre Kursaal
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.