Jump to navigation
Mostra permanent
Del 20 de febrer al 25 d'abril
Del 5 de març al 25 d'abril
Del 15 de juliol al 26 d'abril
Mes d'abril
Diumenge 26 d'abril, 19h
L'artista Marc Sellarès presenta aquesta mostra que denuncia la situació de l’emergència climàtica entorn a l’aigua, les peces s’organitzen en dues instal·lacions que ens mostren dos poblacions engolides per l’aigua, a causa de la intervenció humana i una intervenció al Torrent de les Tàpies per inaugurar l’exposició.
La primera de les instal·lacions, 'Línia Vermella' (2023), està formada per 9 fotografies que ens mostren una intervenció al poble d’El Bosque a Tabasco (Mèxic), el primer municipi d’Amèrica que desapareix sota l’aigua degut als efectes del canvi climàtic.
La segona de les instal·lacions, 'Pantà de Sau', visibilitza els efectes de l'emergència per sequera amb una intervenció que ens mostra com el nivell de l'aigua està per sota del 16%.
Web CACiS Facebook CACiS