Fires i festes
,
2025
Del 6 de desembre al 4 de gener
Nucli antic

Fira de Nadal a Igualada

També et pot interessar

La Fira de Santa Llúcia del barri de la Font Vella torna aquest 2025 a la seva essència més autèntica, centrada exclusivament en productes i elements nadalencs. Ubicada a la plaça Pius XII, la fira oferirà parades especialitzades en decoració, guarniments i figuretes de pessebre, reafirmant la tradició com a eix central de l’activitat.

La Fira de Santa Llúcia obrirà els dies: 6, 7, 8, 13, 14, 20 i 21 de desembre, en horari de 10 a 14 h i de 17 a 20.30 h.

Una de les principals novetats de la campanya d'enguany és el Mercat Made.IGD, un espai que neix amb la voluntat d’impulsar el comerç local i fer visible el talent i l’oferta dels establiments de la ciutat. El mercat estarà situat a la plaça de Cal Font i reunirà botigues d’Igualada que sortiran al carrer en casetes de fusta, creant una atmosfera nadalenca i atractiva.

Made.IGD funcionarà els dies 19, 20 i 21 de desembre i 2, 3 i 4 de gener, amb un sistema de rotació de botigues que permetrà mostrar una oferta variada i canviant.

L’espai, gestionat per Igualada Comerç, conviurà amb el Niu Màgic i l’Escenari Màgic, reforçant la idea d’un Nadal ple d’activitats, espectacles i compres a l’aire lliure.

Preu: 

Entrada lliure i gratuïta

Més informació: