Jump to navigation
Divendres 19 de desembre, 19h
Divendres 19 de desembre, 20h
Divendres 19 de desembre, 20:30h
Dissabte 20 de desembre, 12h
Dissabte 20 de desembre, 18h
Del 13 al 20 de desembre
Dijous 20 de desembre, 19h
Dissabte 20 de desembre
Teatre 'Un déu salvatge', el que ja és un clàssic contemporani de l'actriu, novel·lista i dramaturga francesa Yasmina Reza, una de les més hàbils i punyents retratistes de les contradiccions, inconsistències i flaqueses de l'ésser humà.
Partint d'un argument senzill, Yasmina Reza desplega un joc teatral d'alta volada i una esgrima verbal d'una alçada extraordinària. I interpel·la al públic component una caricatura de la naturalesa humana, una sàtira de la societat actual, on el compromís no està dictat per la defensa d'uns ideals, sinó per la defensa dels interessos particulars. Una baralla de nens grans, vaja.
Una obra de teatre que brilla per la seva vivacitat i el seu humor per passar, amb la complicitat d'un quartet excel·lent d'actors, una bona estona i reflexionar sobre la nostra societat.
Durada: 90 minuts
Disssabte 26 d'abril: 20h Diumenge 27 d'abril: 12 i 18h
28€ general | 26€ majors de 65 i Galliner | 6€ menors de 30 Comprar entrada aquí (enllaç)
Traducció: Pablo Macho Otero Direcció: Pere Arquillué Intèrprets: Pere Arquillué, Laura Conejero, Ivan Benet i Laura Aubert Fotografia: David Ruano
Web Teatre Kursaal