Música
,
2026
Dissabte 7 de març, 22h
Jazz Cava

Concert de Dongyang Gozupa

Concert de Dongyang Gozupa, banda d'escena sense veus capaç de crear una narrativa emocional amb la qual tothom es pot identificar, fins i tot sense llenguatge.

La seva música se situa en algun lloc a la frontera entre Orient i Occident. Basada en el rock progressiu, hi conviuen diversos gèneres com la música tradicional coreana, el pop i el folk. Van debutar el 2018 amb l'EP 'Gap' i fins ara han publicat dos àlbums de llarga durada, nombrosos senzills i EP.

Yanggeum, baix i percussió. Aquests tres instruments són instruments rítmics que interpreten els punts (notes). Els punts creats pels instruments formen una sola línia (ritme), i aquestes línies s'entrecreuen amb d'altres, de vegades corrent a gran velocitat i d'altres caient en una corba elegant. La base creada pel baix i la percussió és sòlida, i el yanggeum que s'hi superposa és esplèndid.

Preu: 

12€ | Comprar entrada aquí (enllaç)

Organitza: 

La Jazz Cava (Vic)

Més informació: 

Web Jazz Cava
Instagram Dongyang Gozupa

  • imatge de control 1per1