Festival Sons i Sabors, Rubió, 2026

Neix el Festival Sons i Sabors, una experiència que uneix música en directe i gastronomia de proximitat en un entorn únic.
El festival aposta per un format proper i acollidor, amb cinc concerts íntims repartits al llarg de la tarda i el vespre, en què cada actuació anirà acompanyada d'una explicació gastronòmica i d'una degustació especialment pensada per a l'ocasió. La proposta vol oferir una experiència sensorial completa, en què la música i els sabors dialoguin i es complementin.
L'apartat gastronòmic anirà a càrrec de José Miguel Gómez Morales, cuiner i cocreador del projecte La Recepta Verda, amb una destacada trajectòria professional en establiments de referència com El Celler de Can Roca. Actualment és sous chef de l'Hotel SLS Barcelona i docent en sostenibilitat i economia circular aplicada a la restauració. La seva proposta estarà basada en una oferta gastronòmica de proximitat, elaborada amb productes del territori.
Pel que fa a la programació musical, el públic podrà gaudir de les actuacions de Raquel Lúa, el Duet de Jazz Dídac Tranis i Lucas Rochaix, Sofía Ribeiro, Albert Nieto & David Millon – Paraiso Locura Music i The Bucket Brothers, en una combinació d'estils que anirà del jazz al folk, passant per les músiques d'arrel i les sonoritats mediterrànies.
Consulta'l aquí (enllaç)
25€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Ajuntament de Rubió
eÀgora Ajuntament de Rubió
Web Ajuntament de Rubió