Fira alTERna’t, Manlleu, 2026

9a edició de la fira alTERna't, d'entitats de l'economia social i solidària d'Osona i el Lluçanès, que tornarà a omplir l'Embarcador del Ter amb un total de vint-i-quatre parades d'entitats
Lluny de plantejar el Bon Viure com una utopia o un horitzó llunyà, la fira vol mostrar que una altra manera d'organitzar l'economia i la vida ja s'està construint quotidianament a la comarca gràcies a cooperatives, associacions i projectes comunitaris.
Durant la fira, hi haurà la xerrada sobre 'Rehabilitació col·lectiva d'edificis', organitzada per OECOOP al Museu del Ter, entre d'altres activitats com tallers de reutilització, ioga i activitats per a totes les edats. Enguany, hi haurà un estand de la Diputació amb plaques solars per generar l'energia i Manlleu Energia n'explicarà el funcionament. A més, davant l'èxit de participació de l'any passat, aquest any també es farà el 'Sorteig de l'alTERna't', amb vint-i-cinc productes i serveis de les entitats de la xarxa.
De 10 a 14h
Entrada lliure i gratuïta
Xarxa per l'ESS d'Osona i del Lluçanès
Ajuntament de Manlleu

De divendres 18 a diumenge 20 de setembre