Jump to navigation
Teatre 'La Mà', obra plena d'humor macabre i absurd, ambientada en un hotel de mala mort en una petita ciutat de l'Amèrica profunda. Una comèdia negra de Martin McDonagh que Pau Carrió porta a l'escenari, protagonitzada per Pol López, Albert Prat, Mia Sala-Patau i Soribah Ceesay.
Durada: 100 minuts
Carmichael és un home obsessionat des de fa vint-i-set anys amb trobar la mà que li van tallar quan era un nen. Ha quedat amb una jove parella de traficants de tercera que li volen vendre la que li han promès que és la seva mà dissecada.
L'excèntric recepcionista de l'hotel s'involucra a la situació i tot explota. Tot allò que semblava que aniria malament encara pot acabar pitjor.
26€ general | 24€ majors de 65 | 15€ Galliner | 6€ menors de 30 (comprar entrada aquí - enllaç)
Autoria: Martin McDonagh Traducció: Martí Sales Direcció: Pau Carrió Intèrprets: Pol López, Albert Prat, Mia Sala-Patau, Soribah Ceesay Escenografia: Sebastià Brosa Vestuari: Montse Figueras Il·luminació: Raimon Rius Espai sonor: Damien Bazin Caracterització: Núria Llunell
Web Teatre Kursaal
Dissabte 31 de gener, 20:30h
Dissabte 31 de gener, 17:30h
Dies 30 i 31 de gener
Dissabte 31 de gener
Dissabte 31 de gener, 20h
Dies 30 i 31 de gener, 20h