6è cicle de jazz

El Casal d'Olesa organitza la sisena edició del cicle de jazz, amb la programació següent:
Dissabte 20 de febrer: Horacio Fumero Trio (amb Gorka Benítez i Dani Pérez).
Dissabte 27 febrer: Konitz/Marsh Tribute Quartet.
Dissabte 5 març: MULA.
Dissabte 12 març: Carme Canela ‘Granito de Sal’ (amb Joan Monné Trio).
Entrades: 8€ | 6€ socis.