Big Bang Igualada

L'associació juvenil els Protons compleixen 10 anys i ho celebren amb la Big Band Igualada, una gran trobada de grups de percussió.
A les 17h a la plaça de Cal Font es donarà el tret de sortida a la cercavila que recorrerà els carrers del centre de la ciutat fins la plaça del Pilar. Un cop allà, els grups aniran a la plaça del Pilar, on a partir de les 19h, cada grup s'exhibirà sobre l'escenari.
Hi participaran un total de 9 grups, els també igualadins Batinkat i Mal Llamp, els Batokatú d'Oliana, els Xqt's de Santa Sussana, els Batrakes de Manresa, els Taboo de Vilanova i la Geltrú, els Batubaroa de Barcelona i els Karabassà de Sant Cugat del Vallès, guanyadors del darrer concurs As de Repiques.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.