Jump to navigation
Dijous 26 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 18h
Divendres 27 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 20h
Divendres 27 de febrer, 21h
Dissabte 28 de febrer, 18h
Nova sessió de Monoloaddictes, amb l'espectacle 'Dos'.
Els televisius Juanra Bonet, presentador de programes com Caiga quien Caiga o El Intermedio, i David Fernández, famós per haver encarnat el mediàtic Chikilicuatre, protagonitzen 'Dos', una obra de teatre que mostra què passa quan els actors arriben tard a la funció. Aquest és el punt de partida de l'espectacle escrit, dirigit i interpretat per aquest duet d'actors i còmics que arriba a l 'escenari del Teatre Principal de Lleida el divendres 11 del mes vinent (novembre) .
'Dos' explica la història de d'un parell vigilants nocturns que es veuen obligats a entretenir al públic mentre esperen als protagonistes de l'obra. Entre ells i la seva agenda omplen l'escenari d'exploradors àrtics, policies, espies, supervivents del Titànic i de còmics amb americanes de lluentons. És un espectacle familiar però alhora esbojarrat, que homenatja altres duets d'humor com Faemino y Cansado o Martes y Trece, així com altres grups còmics més nombrosos com Les Luthiers o els Monty Python.
Preu entrada: 18€ | 15€ anticipada
Venda d'entrades anticipades a Llibreria Miró (c/ de Francesc Santacana, 12), Cafeteria Coco Martorell (c/ del Doctor Trueta, 1) i aquí.