Jump to navigation
Del 9 al 13 de març
Del 6 al 13 de març
Divendres 13 de març
Del 8 al 14 de març
Del 20 de febrer al 14 de març
Del 5 al 14 de març
Del 7 al 16 de març
Del 16 de febrer al 16 de març
En el marc de la setmana de la 22na #ManresaSolidària titulada 'I tu què sembres?', la fira d'ONGDs torna a Manresa el 15 d'octubre a les 17h a la Plaça Sant Domènec (Manresa). La fira començarà amb una batucada a les 17h pels voltants de la plaça duta a terme per Xàldiga, la música continuarà amb Embolica't la troca tocant a l'escenari de la plaça a les 18h i una hora després, la dansa social en record dels refugiats de Queralt Jorba serà el següent plat.
A continuació, a les 19:30h tocarà Gani Mirzo Band, amb música kurd siriana per ambientar les parades plenes de tallers, informacions, artesania, te, comerç just, manifestos, voluntaris i monitors que intentaran sensibilitzar i explicar a la ciutadania sobre les diferents temàtiques que toca la cooperació internacional i la solidaritat.
En un ambient lúdic però també reivindicatiu, empàtic i de denúncia social del que està passant al món; que de fet succeeix molt a prop de casa nostra amb la crisi humanitària dels refugiats. Durant aquella setmana i també el 15 d’octubre hi haurà una exposició sobre dones índies de la Fundació Vicente Ferrer.
En un altre lloc, a la sala Kursaal de la Plana de l'Om, a les 22h, s'estrenarà el documental Astral de Salvados sobre l'estada de Jordi Évole als camps de refugiats. L'aportació econòmica serà de 5€ i anirà destinada al finançament de les activitats de salvament marítim que fa Proactiva Open Arms.
Més informació aquí.